2012. március 14., szerda

A Piros, a Fehér, meg a Zöld...

Hangulat, most forradalom nélkül:

Benn...
?
?
?
Kinn...
?
?
?
?
Fűben - fában - virágban...

?
?
?

?
?
?
?
 ...még a desszert is :-)


?
?
?
...és mindenhol:

?
?
?
?
 Apropó: a múltkori  kokárda-virágom nagyon népszerű lett, sokatoknak tetszett és elég sok megrendelést kaptam   kisebb, nagyobb, szabályos, szabálytalan,   kerek és kócos variációkra - ami határozottan örömmel töltött el. Ugyanakkor sok levelet és megjegyzést kaptam, miszerint ez nem kokárda,  meg ez olasz... Nekem semmi bajom az olaszokkal :-) komolyan, sok évig dolgoztam együtt velük (is) de nem illetném őket ezzel a kokárdával.

?

Tudom, hogy megszoktuk (mivel ezzel a kombinációval nőttünk fel, hogy a kokárda kinn piros, belül meg zöld, pont) , de  a  kokárda, ebben a kerek formában fordítva az ami!  Sokan, nálam hozzáértőbbek írtak erről itt-ott, a legegyszerűbben emészthető információkat itt találjátok.

Én a magam részéről akkor sem szégyelltem a zöld levelű, fehér/piros virágomat hordani, amikor ezt még nem olvastam, most meg kicsit örülök is, hogy megmutathattam, más lehetőség  is van.
Kinek  ilyen, kinek olyan, azért viseljük csak büszkén holnap (is)!

És  köszönöm hűséges olvasóimnak a naponta leadott szavazatokat a TV bloggerversenyén. Látom ám, hogy ott vagytok! :-)

Gyertek a Facebookra, Twitteljetek,  osszátok meg!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...