2011. november 27., vasárnap

Adventi kuglóf - az idei koszorúnk...


Pár napja mutattam Nektek jópár csinos koszorút, volt köztük több olyan, amire én is gyúrtam, hogy megcsináljam, de péntekig nem döntöttem el, melyik a befutó. 
Barátok, barátnők is jelezték, hogy megpróbálkoznak egyikkel-másikkal. Aztán addig szerveztem a dolgaimat, míg ma kaptam észbe, és persze semmim nem volt hozzá!
Ciki / nem ciki - alig tudtam kitalálni, mi legyen. 

Végül lekaptam a szekrény tetejéről a kuglófsütőt, megtömtem dióval meg színes gyapjúval. 
Tudom, most jön az, hogy a gyapjú éghető... majd jól nem hagyjuk felügyelet nélkül a kis teamécseseket közte :-) mert, még "igazi" gyertyám sem volt. 


A színe? Hát...bár van mire fogni, de nem direkt lett lila.
Végül megtűzdeltem pár orgonaterméssel...a lilákról beugrott, hogy ez akad még a kertben! 


Kezdett Karácsony fílingem lenni - ami a kapkodást illeti - negyed óra alatt lett koszorúm. Az alakja klasszikus, az anyaga formabontó, a hangulata meg eléggé countrystyle ebben az edényben ;-)

Mikor megláttam Ben szögletes koszorúját a blogjában, kissé elszégyelltem magam, pasiember létére mit dobott össze, de az hogy néz már ki, hogy én meg meg sem mutatom, mit műveltem?

Azért van hangulata, és ez a fontos! Idén ezt szeretjük :-)
 
Ha tetszett, amit láttál, olvastál, csatlakozz a Mokka Mekka Blog közösségéhez itt.



Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...