2012. április 1., vasárnap

Tudom mit tettél szombat este!

...amikor lekapcsoltad a villanyt...   :-)


Olvasói képek a 2012-es Föld Órája esemény estéjéről - és pár komment:


"..ha Te nem lennél, félő, hogy idén is elfelejteném!! a szándék mindig megvan, néha az nem elég, ezért jó, hogy itt vagy nekem!!! a szándék+Te= áramtalanítás :-) "

 
 


"Valószínűleg nincs jelentősége, de ez az egy óra azzal a tudattal, hogy nem pörög a villanyórám, határozottan jól esett, a mécsesek adta hangulatot nem is említem...plusz rájöttem, hogy a háttérzajként óbégató tv tulajdonképpen iszonyat idegesítő. :) "


 
 
 


"...a Föld órájáról tőled hallok először, a mécsesfüggőségemet, eddig villanyóra pörgés mellett éltem ki...hogy úgy mondjam...desszertként. :D Most viszont nagyon, nagyon nehezemre esett visszakapcsolódni az elektromos művekre.....élőben gyönyörű volt, el is döntöttem, ezt a kikapcsolósdit minimum havonta egyszer elkövetem... :)"


 


Örülök, hogy ilyenek vagytok! :-)


„A WWF Föld Órája nem csak arról szól, hogy évente egy órára lekapcsoljuk a fényeket. A kezdeményezés célja egy élhetőbb, fenntartható jövő kialakítása. Ehhez nagyon fontos a környezettudatos életmód, amelynek szimbólumává vált ez a mozgalom. A bolygó védelmében tett lépéseket ez az akció motiválja, és a sikerek azt igazolják, hogy a 60 perces sötétségen túl a hosszú távú eredmények sem maradnak el.” WWF.hu



Tetszik? Kövess! Oszd meg barátaiddal Facebookon, emailben,  Twitteld!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...