2011. szeptember 6., kedd

NYERNI JÓ! - szerinted is?

...szerintem nagyon.

És itt most nem győzelemről beszélek. Hanem arról, amikor kisebb-nagyobb lépéseket teszel dolgokért, és aztán látod, hogy van eredménye, és az eredményt elfogadod, megbecsülöd. Na, ez jó! Látszólag vak szerencse, de ki tudja....azért kellettél hozzá Te is :-)

mickey-ballons/retroplants


Hogy miről beszélek? Kábé másfél éve úgy határoztam (igen, elhatározás kérdése) hogy megváltoztatom a hozzáállásomat a szerencséhez. Ez kellett ahhoz, hogy elkezdjek pályázni, játszani. Azóta kerülget a szerencse :-)

Úgy kezdődött, hogy a Nyitott Akadémia-tól nyertem egy könyvet (a tudatalattiról...)
Később kaptam egy karkötőt egy pályázaton - jó, ez fájdalomdíj volt, de örömmel töltött el.
A Hungarian Provence és az Anno Tamlux közös játékán egy komplett kertészkedős pakkhoz jutottam, épp amikor készen lett a fűszerkertem...
Aztán az Ágy-Asztal-TV Blog nagyszerű játékán nyertem három kitűnő külföldi lakberendezési magazint, ami még szakmabelinek is hasznos lapozgatnivaló. Egyébként most is fut Ben-nél egy hasonló játék.
Később kikerült az Ikea Heckers oldalra a lámpám. Erre nagyon büszke voltam, és addig soha nem látott látogatószámot ért el a blogom :-)
Anyatársam, Heni blogjába, a Bebu -ba is bekerültem, blogostul, nem kis nevek társaságában, szép szavakkal méltatva. Mondanom sem kell, nagyon jól esett.
És a Goldenblogon is kaptam 9 szavazatot, amikor még csak 13 követőm és 39 Fb 'kedvelőm' volt

Számomra ezek mind nyeremények! 

Azt mondtam, ha elérjük (a blog meg én ;-)) hogy 100 ember nyom tetsziket a blog FB oldalán akkor én is indítok egy játékot. Eljött hát ennek is az ideje.

Hamarosan jelentkezem a részletekkel!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...