2011. szeptember 2., péntek

FOTEL - és ami mögötte van

Fotele mindenkinek van! (remélem ;-) Mert az jár, az kell, azt megérdemeljük. Nekem a kedvenc bútordarabom.

Egy jó fotel otthonosság érzetet sugall. Nem? Ugye.



Így leírva: FOTEL, roppant egyszerű, bár én azt hiszem, középiskolában szerettem bele a szóba, amikor franciatanárnőm felkanyarította a táblára a szó eredetijét: FAUTEUIL.  (ejtsd: fotöj') Amúgy is mulattat, hogy hogyan lehet egyszerű hangokat állati bonyolultan leírni (bocs, tényleg imádom a franciát).

A fotel alapvetően ülésre lett kitalálva, de annyira jó például belesüppedni, belevackolni magad hűvös napokon, elnyúlni benne, csúnyán ülni, fetrengeni, elaludni (na jó, felébredni nem annyira...), olvasni, merengeni, vagy csak úgy lenni.

Van öreg-, füles-, design-, babzsák-, kárpitos-, bőr-, fonott-, klub-, forgó-, és még ki tudja milyen fotel.
Én úgy vagyok velük, mint Gombóc Artúr a csokival....

A teljesség igénye nélkül, jöjjön pár jó darab:

 



 
 

A jó fotel, kényelmes, még ha nem is látszik annak.

 
 
 
 
  
 
 
 

Melyikben ücsörögnél szívesen?

Forrás: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14,  15, 16, 17, 18, 19, 20, 21,  22.



Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...