2011. március 10., csütörtök

Nagytakarítás, avagy esős hosszúhétvége közeleg

Az imént hagytam ott egy kisebb vagyont az egyik drogériában. Na nem parfümöket vettem, csak látván az idő esőbehajlását, elhatároztam, hogy most fogok nekiállni a tavaszi "hadjáratnak". Négy hosszú nap, nem is olyan rossz, ha ennyi idő alatt végzek.
Itthon kinulláztam szinte minden hatékony tisztítószert, és nulláról kezdeni költséges -mostmár belátom. Ez a tény (mármint az otthagyott vagyonka) viszont szilárdít amúgy nem túl erős elhatározásomon.

Lelkesítésnek, megmutatom, milyen cukorságot találtam, alias zsepitartó:

Kedvesen egyszerű /egyszerűen kedves. :-)

Remélem, nem fogy el belőle a zsepi, mire végzek mindennel. Bár, talán ennyire nem siralmas a helyzet.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...