2012. március 29., csütörtök

Nyertem egy Mosoly-DÍJAT ! :-)

MOSOLY-DÍJ: egy blog, ami mosolyt ad

Kezdem egy "mea culpa"-val ugyanis ezt nem most kaptam.
Egy hónapja...
Jellemzően lassan eszméltem rá, ugyanis nem dicsekedett vele az ajándékozó, hanem csak utólag, a statisztikáimban láttam, hogy jöttek tőle átkattintások, hát, megnéztem mivégre ennyi.... öhmm. Kínos.

Kaptam tehát Krisztától ezt a díjat. A képecske alatt egy cirill betűs szöveggel, amiről Kriszta sem árulta el, hogy mi, így nekem is totózni kellett...jó rég volt már, hogy cirill betűket olvastam. A szöveg valami ilyesmi lett: "blog, ami mosolyt ad" kissé magyartalanul :-)

Én nagyon rossz vagyok, és nem bírtam magammal, a képet felnagyítottam, a szöveget leszedtem, és az egészet elkereszteltem Mosoly-díjnak - végül is erről van itt szó, nem?
(Remélem, senki nem sértődik meg ezen, hogy nem kell agyalnia a továbbiakban, mi is ez. A gesztus így is érvényesül, sőt! )

És mit kell még erről tudni? Ami a díjat illeti:

-megköszönjük annak, akitől kaptuk, mert udvarias gyerekek vagyunk
-kirakjuk a blogunkra a képet, mert büszke gyerekek is vagyunk
-írunk magunkról három dolgot, mert egoista gyerekek is vagyunk
-továbbadjuk 4 bloggernek, mert jószívűek is vagyunk

:-) oké

-  Kedves Kriszta! Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám, amikor a dijakat      elosztottad. Épp jókor jött!


-  Kép kinn - pipa.


-  Három dolog rólam:

   1. A fele királyságomat bármikor odaadnám egy nagy vödör gurulós málnáért!
   2. Állhatok két lábbal a földön, akkor sem ér le egyik kislábujjam se...
   3. Egy búvártanfolyamon, huszonévesen jöttem rá, hogyan kell valójában úszni!


- És ezennel kiosztom a díjakat:  :-))) Továbbadom az Óperenciás Óvodának, ahol az általam ismert legvidámabb, legkiegyensúlyozottab gyerekek töltik mindennapjaikat, Eszterdának, az igéző babái miatt,  ÁAT Bennek, mert harsányan röhögök a humorán, és KlarissH.-nak, mert rokon  lélek, vagyis csak.



Tetszik? Kövess! Oszd meg barátaiddal Facebookon, emailben,  Twitteld!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...