2011. október 30., vasárnap

Mokka PRAKTIKUS : Öko - rendszerezés

Mutattam Nektek múltkor, hogy mivel mosunk. Bár ez nem a reklám helye, de a szubjektív véleményem az, hogy a "cucc" nagyon jó. Hatékonyságilag is rendben, meg nem utolsó sorban nem allergiás rá a gyermek. (Ugyan a mosódióra, meg a mosószappanra se. Azokra csak a mosógép allergiás, 3szor égett rá a fűtőszálra a trutyi, és a szervizes már a haját hullatta tőle, itt jött a képbe az Ecover ) A sárga kupakos öblítő illata pedig függőséget okoz :-)


Első használattól motoszkált bennem, hogy mit kezdjek a flakonokkal, gyűjtögettem őket egy jó fél éve, de még nem jött meg a tuti ötlet.De MOST:
Íme, ez a hatalmas, praktikus evőeszközös fiók:



Csak éppen a praktikuma nem tudott érvényesülni, mert arany árban lehetett volna bele elválasztókat venni. Itt jöttek a képbe a flakonok. Kiáztattam őket, cimkéket lehúztam, kisakkoztam, mit hova, és kész is volt a szeparált, rendes kis tárolóegységem :-)



Lehet, hogy a hátsó sort is tovább fogom osztani, a flakonok úgyis újratermelődnek.
Jó, nyilván nem szép, mint mondjuk egy hivatalosan is elválasztónak tervezett izé, de tök ingyen tökéletesen használható, működő dolog lett belőle.

 


A kupakokkal további terveim vannak, azt majd máskor mutatom meg.

Ha tetszett amit láttál, olvastál, csatlakozz a Mokka Mekka Blog közösségéhez itt.


Adatvédelem:
A posztban található képek saját tulajdonomat képezik, melyekre a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény hatályos! Megosztásuk, felhasználásuk, egyéb közzétételük részben vagy egészben csak az írásos hozzájárulásommal és a forrás pontos megjelölésével lehetséges! 
Én is ezt teszem, ha más képét használom.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...