2011. október 25., kedd

Lomi - becsületes nevén Lomtalanítás

Itt nálunk most van.
Valahogy ősszel mindig sikerül belőni a szolgáltatónak ezt a hetet, így Mindenszentek előtt.  Ez viszont azzal jár, hogy rendszerint a 23-át környező időszakban minden tele van lomokkal. És azokkal, akik ebből élnek...

Dominic/Photocase.com

A minap azon mulattunk többen, hogy csak azalatt a negyed óra alatt, míg elmentünk a gyerkőkért a suliba meg vissza, egyazon teherautó 7x járta be a városrész összesen 12 utcáját (ez széltében és hosszában 3x4-et jelent, tehát nem nagy szám) több üzemanyagköltséget felhalmozva, mint amennyi lomot összeszedtek. Nem is értem, miért olyan jó biznisz ez nekik...

Ha még valami jó darabra hajtanának... de nem, csak a vas!

Magam is épp miattuk lecsúsztam a szomszéd utca egyik kertjében 8 hete rám váró hatalmas zsírosbödönökről, amikkel merész terveim voltak. Valami  A+Z  által inspirált dologra gondoltam, gyerekeknek szelídített variációban. Kábé 11 századmásodperccel azután, hogy kikerültek a zutcára, kinőtt a földből két 'hivatásos', és megragadták mind a hármat (látszatra 45, 53 és 60 centisek voltak, kékek.... :-( mármint a bödönök) és el sem engedték őket. A vastelep lomi idején negyven pénzt fizet egy kiló vasért, ezek meg vitték a bödönjeimet és meg nem álltak volna még egy ezresért sem... naná, levették, hogy az nekem kell.

Két vigaszom maradt ezügyben: az egyik, hogy a Zuram lehet, hogy kidobott volna bödönöstül, hogy mi a frászt akarok én már megint, van egy bödönünk, az is több a kelleténél, a másik meg, hogy lett viszont szekrénykénk, 4 is. Nem is értem, hogy nem hasogatta fel őket azonnal valaki tűzrevalónak például. Biztosan nem fával fűtenek ;-)

Nos, a bútorok jelenleg igen ramatyul néznek ki, mint az lenni szokott, fél centi vastag robbanthatatlan repedt zománccal bekenve, úgyhogy lesz velük meló bőven, de amint tudok, mutatok mindent.

Addig csak két kis részlet:

 

Én már látom bennük a lehetőséget!


Ha tetszett amit láttál, olvastál, csatlakozz a Mokka Mekka Blog közösségéhez itt.



Adatvédelem:
A posztban található két alsó kép saját tulajdonomat képezik, melyekre a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény hatályos! Megosztásuk, felhasználásuk, egyéb közzétételük részben vagy egészben csak az írásos hozzájárulásommal és a forrás pontos megjelölésével lehetséges! 
Én is ezt teszem, ha más képét használom.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...