2011. szeptember 28., szerda

Tökös - mák nélkül :-)

'Försztofoll'
Mindenekelőtt  mindenkitől szeretnék elnézést kérni, amiért eltűntem pár napja, sajnos hetek óta az "Ember tervez, Isten végez" jegyében zajlanak a mindennapjaink, és kissé el/meg/szét/csúsztam.

Tétel mennyiségű dísz tököt kaptam egy kedves ügyfelemtől. Azon túl, hogy én szeretem felhalmozni őket egy naaaagy tálban az asztal közepén, nem sokat szoktam variálni velük. Mert ha veszem őket, különbözőeket szoktam összeválogatni.

Festett változat, dekupázsolva
Ezek most legfeljebb méretükben különböznek.
Ennek kapcsán kezdtem sütőtök dekor DIY ötleteket keresni, mármint, hogy mégse legyenek tök egyformák!

Hihetetlen sok jó ötlet van persze ebben a témában is.
Guruljanak hát elétek az ötletek - teljesség igénye nélkül:

Töklámpás-sok (Martha Stewart)
Csipkézett szépségek - Tammy Sprinkle
Sablonnal festett - againstthewoodgrain.com
Fekete fátyol mögé bújva - WeHeartIt
Kézzel festett, modern otthonokba is - Tammy Sprinkle
Pöttyös, gyöngyös (hőre puffadó festék) - Beautifulness
Bársonyból, plüssből is lehet - Heather Bullard
Gyerek-kertbe kötelező :-)  - Martha Stewart

Flitter-glitter - Curbly
Fésűs gyapjúból, tűnemezelve - Country Living
Szegecselt tökjóság, kárpitosok, rock-sztárok háza elé - Tammy Sprinkle
Nemezelt sütőtökök minden mennyiségben - The Yarn Barn
A szimpatikus szimbolikus - Paper Source
Lekötelező megoldás, imádom. Ragasztott madzagokkal. - Two Shades of Pink

 Megcsinálnátok valamelyiket? Melyik tetszett a legjobban? 

Egy biztos, töklámpásunk lesz! Nagyapám, akiknél gyerekkoromban minden nyáriszünetet töltöttem, dacolva az évszakkal gyártotta nekünk a viccesebbnél viccesebb töklámpásokat. Nyári tökből :-) Azóta a gyerekekkel ez kötelező programmá vált, a lányok is megcsinálják a magukét, apa is én is, ablakainkban meg a töklámpások vigyorognak.


Ha tetszett amit láttál, olvastál, csatlakozz a Mokka Mekka Blog közösségéhez itt.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...