2014. július 3., csütörtök

20 hónap

Szia. Itt vagyok.
20 hónapja voltam itt utoljára. Akkor írtam utoljára. Nagyon sok dolog történt azóta, sok-sok változás az életemben.
Nem terhellek a részletekkel, pár mondatot írnék csak ...

Amikor kiléptem a mókuskerékből kis időre, már nagyon fáradt voltam, a blog és online munka mellől mentem szülni, plusz folyamatosan tanultam valamit - így családdal együtt sok volt. Kellett a szünet, kellett a változás. Őszintén, a Facebook oldalra benéztem hetente, de a blogot hagytam, hagy aludjon. Tudtam, hogy egyszer eljön az ideje.

A legkisebbem is már 2 volt nemrég, ideje lassan visszatérnem valamilyen módon itt is az online keringésbe.

Ahogy én is változtam ez alatt az idő alatt, úgy a blog sem lesz ugyanaz, mint volt. Az, hogy kiestem a 'lakber' és dekoráció világából egyértelmű változásokat fog hozni az oldal kommunikációs stílusában is.

Köszönöm Neked, hogy itt vagy - még mindig!  Ahogy megköszönöm azt is, ha velem tartasz a továbbiakban és figyelemmel kíséred az eseményeket.





Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...