2012. május 31., csütörtök

HOGY ESZEL ???

Megadod a módját, vagy csak kutyafuttában?
Vannak szabályaid, amit mindig betartasz? Amit elvársz másoktól is, ha veled / nálad étkeznek?
Étkezel? Eszel? Nyammogsz? Habzsolsz?...

via
Mindenki másképp csinálja. Nekem például vannak mániáim. Ami az evést illeti. Egyszer -kb 10 évesen- azt olvastam, hogy virslit csak strandon, utcán, piacon és állva lehet kézzel enni, azt is csak papírtálcáról, kétcentis kenyérszeletekkel, amolyan Laci-konyásan...
Otthon, tányérból, ülve, csak késsel és villával. Nem is tudom másképp megenni. ... ez volt az egyik.  Másik, hogy szeretek késsel-villával enni, nem szeretem a húst villával elnyiszálni és a nokedlit meg kanállal eszem mélytányérból, mint egy földművelő (másképp mondták.... )

Olyan kiváncsi vagyok, másnak is vannak ilyen vagy ehhez hasonló allűrjei?

Valami, amit -, ahogy -, amikor eszel - és ezzel meghökkentesz vagy borzolsz másokat? Meséljetek! Komment?


via
Hoztam már nektek mesés evőeszközöket, most edények jönnek, tányérkák, pár csésze, bögre, tálka, ilyesmi. Csak, hogy megadjuk a módját.

via
via
via
via
via
via
via
via
via
via
via
via
via
via
via
via

Lett kedvenc?



Tetszik? Kövess! Oszd meg barátaiddal Facebookon, emailben,  Twitteld!




2 megjegyzés:

Unknown írta...

Csoda dolgokat tettél ide :) Ennék én mindegyikből, de itthon csak hagyományos, egyszerű és szimmetrikus készletek vannak :P Ezek a színek, formák nagyon szépek, csodásak! Majd talán egyszer ... Imádom a rusztikus tárgyakat, de anyagilag átalakítani a háztartást olyanná, amilyen az ember álma ... szóval az rengeteg pénz:) De az álmok egyszer valóra válnak! :)

Unknown írta...

Nagyon szépek ezek készletek! "becsípődés"? Én a melegszendvicset is késsel-villával eszem:) Nem szeretem, ha evés közben megy a tv, nem állunk föl az asztaltól, amíg valaki még eszik, és nem kezdünk el enni, amíg mindenki le nem ült az asztalhoz. Először a lányok szednek, utána a fiúk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...