2012. március 20., kedd

...és megint hinták, DESIGN, VARÁZSLATOSAN!

Most lehet, hogy túladagollak benneteket ...

 
...de tegnap, amikor a hintákat keresgéltem, találtam egy Dél-afrikai származású designert, Stephen Myburgh rézművest, aki gyönyörű dolgokat készít! Stephen világutazó volt, aki 15 éve telepedett le Angliában, de iskoláit Afrikában kezdte meg. Az általa készített tárgyakon ez is látszik, valami mesés, kissé misztikus vonalvezetés, igényes kidolgozás, minőségi anyaghasználat jellemzi  a munkáit. Nem csak hintákat készít, de engem leginkább azok bűvöltek el.

Nagyon erős "akarom" érzésem lett tőlük! ...már csak egy hatalmas, masszív fára van szükségem, amire felfüggeszthetném... meg 2-16.000.- jó angol Fontra. (van még tax free?) :-)

 
 
 
 
 
 

Most jó magasra raktam a mércét kerti  hinta ügyben. Hm?

Stephen munkáiról többet is megtudhattok  a http://www.myburghdesigns.com/ oldalon.

-----------------------------------
Tetszik? Kövess! Oszd meg barátaiddal Facebookon, emailben, vagy Twitteld!

És ott vagyok a Tesz-Vesz Bloggerversenyen!  Ugye, nem felejtettél el ma is szavazni? ;-) Ha mégis, katt  ide a +1-hez!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...