2011. december 31., szombat

ÚJRA ITT - meg B.U.É.K! és Szerencse Malackák

Szijasztoooóók!


Hát, megint vagyok...
Egy határidős munka, saját gardróbszoba felújítás, a karácsonyi hajrá és az azt követő vendégjárás illetve több, mint egy hét "net"telenség után visszatértem.
Nem pont így terveztem - kicsit Mea Culpa ez most.

Nem tudtam befejezni egy számomra is fontos interjút egy kedves ismerősömmel, ide szántam a blogba, és karácsonyig jó lett volna megjelentetni...

Aztán a Zuram meglepett egy gardrób felújítással - ami persze rég aktuális volt, mert ez az egy helység volt a házban, ami három éve nem lett befejezve, csak beletettünk pár szekrényt, abba meg a cuccainkat. Ettől szűkös és sötét volt, nem tudtunk benne öltözni, csak tárolásra volt jó, de arra is csak nagyjából - örültem, ha becsuktam az ajtaját - kívülről. 
Most december 20-án (szabadsága első napján) Férj nekiállt tisztességes gardróbot készíteni ebből :-) Én az egész napomat a fővárosban töltöttem, úgy gondolta, estére végez mindennel :-DDD és meglepi lesz nekem. Lett. Este nyolckor, mikor a mamától felvett gyerekekkel hazaestünk a következő látvány fogadott:
a bejárati ajtó mellett egy rakás falazóanyag, keverőszár, vödrök. Benn a nappalitól a hallon át mindenütt ruhák, dobozok, cipők, kupacok. És mindenütt fél centi vastag por-Por-POR! A gardrób helység üres, a szekrények helyén épített polcok "falazódnak" - kábé 20%-os készültségi szinten...
Dec. 23-ára sikerült is befejezni, este 6 körül gyönyörű vékonyan falazott beépített szekrényeink lettek, 2,6m hosszú akasztós résszel, és egy 5,5m2-es polcossal, plusz egy magas polccal a dobozoknak, amikben minden csetreszt el lehet rejteni, meg 4m hosszú cipő-tárolóval. Mindennek meg lett a helye, rendezett, tágas, világos lett, pedig csak a böhöm szekrényeket dobtuk ki. A gyerek kézenállni is tud benn, meg hulahoppkarikázni :-D mi meg imádunk ott öltözni, és végre átlátható minden!

Utána már itt is volt a Karácsony, volt tíz óránk, hogy valahogy rendbetegyük a házat, süssek, főzzek, csomagoljak, ruhákat készítsek, a fát apa kiásta a kertből, becipelte és fel is díszítette, úgyhogy, Szenteste 5-kor, már hullafáradtan, de tökéletesen rendben voltunk.
Ezt követte egy klassz kis 2,5 napos rokonlátogatós turné, tehát volt mit kiheverni - tulajdonképpen kapóra is jött a net szünet, jó sokat aludtunk :-)


Most meg leléptünk a BAlatonra (BAhamák jobban hangzott volna ;-) de itt is jó, jó barátok vannak itt)
Estére egy gyerekes Szilveszteri buliba megyünk, 8 felnőtt, 8 gyerek.... mozgalmas lesz, sütik sülnek, illatoznak, fondue-t eszünk, sétálunk a parton a verőfényben, töltekezünk.





Szép, fordulatos évet tudhatok magam mögött, és a jövő biztosan még mozgalmasabb lesz :-)

Az új évre kívánok Nektek sok szerencsét, sikert, beteljesült álmokat!



Ha tetszett a bejegyzés, gyere, csatlakozz a Mokka Mekka Blog facebook közösségéhez itt. Vagy kövess a twitteren.

Foto: google.ca, google.com, cutestfood.com, chubbycartwheels.tumblr.com

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...