2011. december 13., kedd

Ajánlom az ajánlóimat !

Ez csak egy gesztus azok felé, akik annyira rendes - kedves- jófejek, hogy ajánljanak engem. Vagyis a blogomat.
Tisztára szerencsés vagyok, mert én is bírom őket (a blogjaikat), így nem kell magamra kényszerítenem semmilyen szerepet ezzel az egésszel.

source

A jó szándékukban egyébként az a legjobb, hogy egyikről sem tudtam, hanem egyszercsak megláttam az elemzéseimben, hogy tőlük bizony elég sokan kattannak át ide... szóval, kiderült. Köszönet érte. :-*



Kisház-felújítós, lakberendezős, DIY - projektesa Kicsi Ház

Kata az egyik első ajánlóm volt, őszintén csodálom a frissességét, ahogy lelkesen le tud csapni bármi újra, ütősre -és meg is valósítja azt.

Sok erőt, bátorságot adott a saját kisbútor-tunning ötleteim kivitelezéséhez! 


Lakberendezős, régi szakmabeli, mindig inspiráló, és pasi : Ágy - Asztal - Tv

Ben volt a 66.-ik követőm a facebook-on, és állati büszke voltam rá :-)))

Szeretem, hogy nem képes unalmas, sablonos bejegyzéseket írni, minden posztot érdemes megnyitni, végig görgetni, és annyira össze van rakva az egész.
Bizonyos posztokon képes vagyok negyed órát is eltölteni...

Meg még amit szeretek: a sosem sértő, mindig intelligens humort.
És az állandó színvonalat.




Környezet-tudatos, újrahasznos és barátságos: Otthon Édes (öko) Otthon

Fontos, hogy milyen hozzáállással alakítunk ki egy otthont, saját magunk, és a környezetünk tiszteletben tartása egyaránt meghatározó. Az "édes öko otthon" blog jól tükrözi a neve mögött sejthető szemléletet.
Fanni a facebook-on csinálja nekem a reklámot, teljesen önszántából, mert kedveli, amit csinálok, és ez azért jó, mert kölcsönös. :-)




Nem lakberes, de gondolkodós, gyerekes, informatív és szórakoztatóBebu

Heni ajánlott engem pár hónapja. És rá kellett jönnöm, hogy az ő blogja is nagyon jó, szórakoztató, aktuális. Alapvetően szülős, de közéletinek is rendben van :-) 
Bettelheim szavaival élve nem kell maximálisan szupernek lenned, elég, ha "elég jó szülő" vagy. A gyerekednek elég jó, és pont jó. Henivel kölcsönösen osztjuk ezt a véleményt, a kötődő nevelésben, az őszinteségben, a hitelességben hiszük, és eszerint gyerekezünk is.
A blogot azoknak a szülőknek (és leendő szülőknek) is ajánlom, akik nem félnek a mélyebben szántó gondolatoktól, a kötődéstől.



Szintén gyerekezős, kötős-varrós-horgolós, elmélkedős, kedves:  Gyűszűnyi világ


Judit az első feliratkozóim között volt, kedves, lányos anyuka, aki üde történeteken és csodás fotókon keresztül mutatja be, miket, és hogyan alkot pici lányának. Nagyon jó inspirációk kreatív anyukáknak :-)




....hopp, majdnem lemaradt 
Kreatív hobbys, ügyes, játékos:  Gabriella Kreatív


Boda Gabi kreatív blogjában gyönyörűen kivitelezett dolgokat találtok, szinte mindenféle technikával dekorálva. Most az ünnepek előt különösen ajánlom őt. Csodás díszeket és ajándékötleteket fogtok látni!


Blogbarátok, köszönöm az ajánlásaitokat, a bejegyzéseiteket, jó titeket olvasni!
Tsók!


Ha tetszett a bejegyzés, gyere, csatlakozz a Mokka Mekka Blog facebook közösségéhez itt. Vagy kövess a twitteren.

1 megjegyzés:

Gabryella írta...

Jajjjj, de kedves vagy!! Nem is számítottam rá!! Köszönöm!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...