2011. július 23., szombat

Szolgálati Közlemény

Bizonyára észrevettétek, hogy megváltozott a blog háttere. 
Ennek több oka volt.



Mivel ez egy újszülöttnek mondható blog (négy hónapos a kicsike ;-)) ezért folyton fejlődik, velem együtt. Mióta elkezdtem csinálni, nagyon sokat tanultam úgy általában is az internettel és a számítógépek világával kapcsolatban. Számtalan dolgot fedeztem fel, próbáltam ki ezalatt az idő alatt.
Ugyanannyi meghökkentő, vagy meggyőző írást olvastam, és a sok oldal látogatása alatt kezdett kialakulni bennem egy kép arról, hogy milyen blogot is szeretnék....hogy nézzen ki, mi minden legyen benne?
Az eddigi hátteret a szolgáltató kínálatából választottam ki, a textiles kötődésem révén (ezek színes vég szövetek voltak feltekerve, nem tudom, látszott-e), szerettem, de sokszor tűnt túl hivalkodónak.
Viszont sok másik háttér meg egyáltalán nem tetszett, vagy unalmasnak találtam. Aztán találtam nekem tetszőeket más szolgáltatóknál - viszont ezeket a világért sem tudtam ide betenni (nem vagyok egy ITguru).

Egy kedves új olvasóm ébresztett rá a napokban, hogy valamit kezdenem kell ezzel.
Végül megtaláltam, hogyan tudok saját hátteret kreálni. Nem volt egyszerű (nyilván csak nekem ;-) de hát szőkülök is, meg ilyenek)

Kedvenc rám jellemző dolgok összeszedése a képhez - öt perc, megfelelő képek készítése - tíz perc, feltöltés, válogatás, átméretezés, levágás, Photoshop nélkül - egy óra, válogatás, próbálgatás - újabb egy óra.

Most kész, ez lett belőle. Nem biztos, hogy ez így marad, de egy darabig biztosan.
Van benne lakberendezési terv - az egyik vizsgamunkám volt anno, kék tusrajz - ami örökség és imádom, szalagok - a varrós részemhez kötve, meg egyik általam kreált gyerekjáték terve, és a kedvenc fémes ceruzáim. Mindegyik egy-egy darab 'belőlem'.
Valahogy nem bírom magamat rávenni az egyszínű hátterekre, ez van...
Mivel éjjel fél kettő van, a jól végzett munka örömével megyek el aludni.

Sziasztok :-)

...ja, itt lenn az óra abszolúte nem pontos...tényleg! nem tudom, hogy lehet beállítani

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...