2011. július 7., csütörtök

Ló és Malac a Körhintán - Carousel DIY

Állítólag minden kislány imádja a lovakat. Meg a nagylányok is.
Szó ami szó, magam is meg voltam bolondulva  a lovakért, amikor gyerek voltam. Függetlenül attól, hogy akkoriban falun látott az ember lánya lovat, meg aztán, azon sem nagyon szoktak lovagolni, csak húzta szegény pára a kocsit (jegest, söröst, násznépest...mikor mit).
A nagy jólétben sikerült valahogy tízéves korom körül németországi unokatesóm lovával menni pár lépést . És minden létező lovas újságot gyűjtöttem. Ennyire jutottam én lóhoz ...

Nagyobb lányom lovarda mellett kezdett el járni. Első dolga volt odamenni a hatalmas állatokhoz.és hihetetlen nyitottsággal viseltetett a LÓ iránt. Ez a szerelem nem halványul, a kisasszony már 4 és fél éve lovagol, kábé hetente megkérdezi mikor veszünk lovat, folyton lovakat kéne festenem a szobájuk falára, és szám szerint 1217 ló rajzot produkált eddig.
Hogy a történet kerek legyen, vagy nekem egy kisebbik is, akit a lovak hidegen hagynak, nemúgy a malacok!
Amikor a nagy lovat akar a belvárosi ház kis kertjébe, akkor a kicsi közli, hogy: meg egy malacot! Olyan rózsaszínt, ami nem nő meg. Olyant, pont.
Nincs nehéz dolgom, azt mondom erre, hogy amikor lovunk lesz, veszünk egy malacot is! :-)

Hogy mindezt most miért kanyarítottam ide?
Felújítom a szobájukat, és fogalmam sem volt, hogy ebben a nagy egyenlősdiben hogyan lesz falfestés, mert nekem a malac felfestése okozott némi dilemmát. Mást kellett kitalálnom.

Lett is belőle egy jó kis DIY, fázisfotókkal. Természetesen a minta kinek-kinek a fantáziájára van bízva, aztán hajrá! Akinek bejön a dolog, de nem akar bíbelődni vele, keressen meg nyugodtan! Bevállalom, jó volt készíteni :-)


Na mi ez? Ez egy natur bambusz roló. Sötétítő.


 Ló tanulmány, sablonhoz .(Szunyoghy András: A ló művészeti anatómiája c.)
Kellett egy Malac is :-)
Fénymásolóval való 4X-es nagyítás után kivágtam az állatokat. Hajlított manikűr ollót javaslok hozzá, hogy az aprólékos részek is sima szélűek legyenek. Hááát, ez a leghosszadalmasabb az egészben. Utána, biztos ami biztos le is vasaltam a széleket.
Egy sokkal nagyobb papír keretet kapott, hogy a festék csak a kivágás helyén szóródhasson a munkánkra. Egyszerű sprayfestéket használtam.
Kimértem a figurák helyét, és fújtam, csak fújtam...

Voltak sablonok, amiket többször felhasználtam. Ha a sablonod papírból készül (mint itt az enyém) akkor egy idő után felázik a papír és hullámos lesz. Ezért kavicsokkal tartottam lenn őket.
 Arra kell figyelni, hogy ne túl közelről fújj a spray-vel, mert akkor foltos lesz, és hogy ne a kitöltendő felületen kezdd a fújást, hanem valahol a szélén mellette. Így egyenletesebb lesz a szín.

...száradnia kell kicsit, de kész

Hogy tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...